Gasto-Pad Nederland T: 030-3200811    E: info@gastro-pad.nl

Veel gestelde vragen.

Hoeveel kost het... echt

Gastro-pad voor iPad kost slechts € 15,- per maand (indien betaald op jaarbasis). Er zijn GEEN verborgen kosten. We brengen geen kosten in rekening voor de updates, of support via email (ma t/m vrij van 9.00 tot 18.00 uur). Zie ook Prijzen. Installeer de app op je iPad en gebruik het meteen. We hebben ook onze Gastro-pad Remote-app voor de iPhone en iPod....... helemaal gratis. Het KDS (keuken of bar scherm) is ook gratis beschikbaar.

Waarom is Gastro-pad zo goedkoop?

Inderdaad, € 15 per maand is niet duur. Je hebt geen extra hardware nodig (geen touchscreen van € 500-, geen trage of vervelende pc met een besturingssysteem dat kan crashen na een beveiligingsupdate of een schijfprobleem) of extra software (zoals een backofficemodule). Je hebt ook geen extra ondersteuningscontract nodig, wij sturen geen dure technici om een kapotte ventilator te repareren, je hoeft niet te betalen voor maandelijkse updates, je hoeft niet de vertegenwoordigers te betalen (hebben we niet, niet nodig!). Gastro-pad en de hardware die we gebruiken, de iPad, de iPhone, de iPod touch, zijn gewoon perfect, er is geen extra ondersteuning nodig zoals andere POS-oplossingen.

Is er een demo beschikbaar van Gastro-pad?

Uiteraard, al hoewel, het is geen demo, maar de volledig werkende app, met de uitzondering dat de rapportage en dashboard niet beschikbaar zijn en je geen omzetgegevens kunt bekijken en ook geen x- en z rapporten kunt bekijken en printen. Op het moment dat je een abonnement afsluit en hebt betaald, zijn deze functies beschikbaar.

Moet ik verbonden zijn met internet om Gastropad te kunnen gebruiken?

NEE, Gastro-pad wordt alleen op je iPad en op je iPad uitgevoerd. Je hoeft geen verbinding te hebben met internet in je bar of restaurant. We hebben veel klanten die zelfs onderweg zijn en wafels of hamburgers verkopen in hun Foodtrucks. Dit is eigenlijk een groot pluspunt in vergelijking met veel van onze concurrenten, je gegevens staan altijd voor je klaar, als het internet laag of traag gaat, blijft alles dezelfde snelheid behouden.

Backup maken en hoe?

De database is zichtbaar in iTunes (Bestanden delen), je kunt de backup slepen, neerzetten en op back-updoeleinden opslaan op je Mac of pc.
We hebben ook een backup functie in de ‘Instellingen’ van Gastro-pad. Onder Instellingen -> Gegevens -> Gegevens. Op deze manier kun je een back-up van je gegevens maken door jezelf een e-mail te sturen met een back-up als bijlage of je kunt een back-up van je gegevens maken naar de cloud. Ook is het mogelijk om de automatische cloudback-up activeren. Op die manier vergeet je niet om een back-up van je gegevens te maken.

Hoeveel printers en welke kan ik aansluiten?

Zoveel als je wilt, als voorbeeld: 3 printers, één in de bar, één in de keuken en één om de rekeningen af te drukken.

Welke printers kan ik aansluiten? in principe elke printer met een netwerkaansluiting, (RJ-45 of Wifi), we adviseren in principe altijd een printer met een RJ-45 aansluiting, omdat wij vinden dat wifi printers niet altijd betrouwbaar zijn. Uiteraard kun je ook een laser of inkjetprinter aansluiten voor b.v. A4 facturen, dit kan dan als je printer geschikt is om te printen via Airprint.

Ik wil geen printer gebruiken in de keuken....

Geen probleem!, we hebben onze KDS, (Keuken Display Systeem) app, gebruik gewoon een extra iPad om de KDS app te laten draaien. Je bent geen printer nodig en bespaard op papier.

Is er een handleiding beschikbaar?

Uiteraard, klik op de onderstaande button voor de handleiding (in pdf).