Indien de klant alleen maar een gebruiksabonnement heeft en geen supportovereenkomst,
gelden onderstaande tarieven van 09.00 uur tot 17.00 uur op werkdagen:
Uurloon € 80,00 per uur
Voorijkosten 3-50 km € 60,00
Voorrijkosten 51-120 km € 90,00
Voorrijkosten >120 km € 125,00
Bruikleenkosten apparatuur per week € 50,00
Remote(backup) programmering/ondersteuning € 25,00 per kwartier
Helpdesk ondersteuning € 25,00 per kwartier
Toeslag Ad-hoc diensten dezelfde dag on-site € 100,00
Tarieven vanaf 17.00 uur tot 21.00 uur, zaterdag, zon- en feestdagen:
Service en of Support bezoek op locatie € 250,00 voor het eerste uur inclusief de voorrijkosten.
Exclusief de meer uren na 1 uur € 90,00 per uur.
Helpdesk
Telefonische ondersteuning: € 25,00 per kwartier
Remote programmatie ondersteuning: € 25,00 per kwartier
Klanten met een serviceovereenkomst, bellen met het nummer met pin code zoals vermeld in het toegezonden contract.
Als je beschikt over ons service en supportovereenkomst zijn wij 7 dagen per week van 08.30 uur tot 21.00 uur telefonisch
gratis voor jou bereikbaar en komen we naar je toe als het remote niet opgelost kan worden.
Ons service en supportcontract is exclusief programmeringskosten, (WiFi)netwerk en storingen die van buitenaf veroorzaakt zijn.
Deze worden doorberekend volgens onze geldende tarieven